We will discuss here the issue of Iraq by using Biblical prophecy to understand the danger that Iraq and Saddam Hussein has been for the world, and why a war with Iraq in March-April 2003, Operation Iraqi Freedom, was necessary to remove this psychopath Saddam from power. First let me express my thanks to the Armed Forces of the U.S., U.K., and Australia for their great success and bravery in the 2003 War in Iraq. And it was remarkable that so few oil fires had been set by Saddam, thanks to the efforts of the Special Forces soldiers who prevented Saddam from igniting all his oil wells on fire, as he did in 1991 with the 700 oil well fires in Kuwait. It would have been a great environmental disaster for the world if Saddam had ignited all of Iraq's oil wells on fire, as he certainly intended to do in this war. The entire world owes so much to the soldiers who prevented in this 2003 Iraq War a repeat of the 700 oil fires in 1991. Thank you, a great job!
Philipp schrieb:@ bombaholik
Ich hoffe du verstehst mich nicht falsch, ich will nicht putin verniedlichen. aber auf diese art und weise Putin zu schaden ist in meinen Auge eher kontra produktiv, mit solchen Schwachsinn wird man ja nicht ernstgenommen.
Was Prophezeiungen angeht bin ich sehr skeptisch weil die zeit gezeigt hat das diese doch meist erst im nachhinein zu einem Ereignis passen.
Bei der menge der Prophezeiungen und Ereignisse ja nicht allzu schwer.
Außerdem versteh ich nicht wenn ich in die Zukunft sehen könnte würde ich mal versuchen selbst durch diese Gabe zu profitieren und die Welt mit
diesem wissen verändern (okay bei Visionen aus der fernen Zukunft ist das schwer).
ich denke auch wenn dieser Thread Putin der neue Stalin geheißen hätte wäre schon einiges mehr an wissen und Meinungen versammelt als es jetzt der fall ist.
streicher schrieb:Die römischen Kaiser in den ersten Jahrhunderten waren 'antichristlich'. Zu der Zeit wurde auch das 'Buch der Offenbarung' geschrieben. Deswegen dürfte sich dies Buch eher auf jene Zeit beziehen als auf beinahe zwei Jahrtausende danach.